Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

De utser Årets digitala marknadsförare

Publicerad: 16 Oktober 2013, 07:39
Uppdaterad: 6 December 2015, 13:30

För andra året i rad delar Dagens Media och Adobe ut priset Årets digitala marknadsförare. Här är juryn.


Vinnaren i Årets digitala marknadsförare presenterades 2 december på Hotell Birger Jarl i Stockholm.

I årets jury sitter bland andra Maria Ziv, tidigare marknadschef på Visit Sweden och förra årets vinnare. I juryn sitter också Dagens Medias chefredaktör Fredrik Svedjetun, Malin Bodolla, nordisk marknadschef på Adobe Systems, Facebooks Sverigechef Sam Rihani och Jerry Silfwer, digitalstrateg på Mad Science Digital.

För att vinna priset som Årets digitala marknadsförare ska man ha skapat " en effektiv kampanj eller verksamhetsstrategi där man har tagit ett nytt grepp inom den befintliga verksamheten avseende digital marknadsföring".

Att man lyckats skapa mätbarhet inom marknadsföring är också en viktig parameter.

Läs mer om Årets digitala marknadsförare här.

Dante Thomsen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.