Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

De kan bli Årets Mediesäljare i Mindshares tävling

Här är mediebyrån Mindshares favoritpersoner bland medierna.


Publicerad 2014-05-16 06:06
Uppdaterad 2015-12-06 12:38

Ämnen i artikeln:

Mindshare

Dela artikeln:

Mindshare utser för 15:e året i rad Årets Mediesäljare, på eventet Purple People Award.

I år har mediebyrån dessutom adderat utmärkelsen "Årets Doer".

Vinnarna ska vara kreativa, ha visat prov på förståelse för affärer och varumärke, och leverera god service.

Årets fyra kandidater till priset Årets Mediesäljare är:

• Emma Lundgren, Unruly

• Fanny Söderström, Webtraffic

• Jasmin Oulabi, Metro

• Johan Larsson, TV4

De nominerade till priset Årets Doer är:

• Kia Deilert, Mediekompaniet

• Sofia Bergfors, MTG TV

• Erika Vestman, Dempsey

– Här har vi en exceptionell skara proaktiva människor som utmärker sig genom att tänka utanför sina egen verksamhetsboxar. Med kreativitet, affärssinne och en servicekänsla som kan få Putin att bli gay driver de igenom bästa tänkbara scenarios för Mindshares kunder, säger Fredrik Edberg, juryordförande för Purple People Award, i ett pressmeddelande.

Årets vinnare presenteras på Purple People Award den 21 maj på Ambassadeur i Stockholm.

Se Mindshares teaser inför tävlingen i klippet ovan.

Fredrik Svedjetun

Chefredaktör och ansvarig utgivare

fredrik@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.