Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

Darin populär i sociala medier

Darin är den deltagare i årets säsong av "Så mycket bättre" som blivit mest omnämnd i sociala medier.

Sofia Hvenström


Publicerad: 17 December 2012, 05:30
Uppdaterad: 06 December 2015, 14:01

Ämnen i artikeln:

Så mycket bättreTV4

Det är softwarebolaget Meltwater Group som har analyserat vem av deltagarna i "Så mycket bättre" som det skrivits mest om i sociala medier.

På första plats hamnar Darin som får 27 procent av alla omnämnanden. Därefter kommer Magnus Uggla med 22 procent och på tredje plats hamnar Miss Li med 15 procent.

De program som skapade mest uppmärksamhet i sociala medier under #såmycketbättre och "Så mycket bättre" var Pugh Rogefeldts och Olle Ljungströms, som båda fick 20 procent var.

Ämnen i artikeln:

Så mycket bättreTV4

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.