Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag22.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Dagens Media bjuder på lärorik frukost om programmatic

Publicerad: 25 Maj 2015, 11:56
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:00

På torsdag morgon har du chansen att lära dig hur du ökar effekten av dina automatiserade köp.


Ämnen i artikeln:

programmatic buying

Tillsammans med PHD och Rocket fuel levererar Dagens Media en lektion i hur du bäst arbetar med programmatic buying, automatiserade köp av annonsutrymme på nätet.

Du får bland annat veta hur du enkelt kan öka din ROI på dina kampanjer – hur du själv kan ta kontrollen och följa upp dina resultat med hjälp av "programmatic self-serve" och "machine-learning technology on demand".

Dessutom presenteras caset "True behaviour targeting", som nyligen nominerats i IAB:s Mixx awards för "Best direct response campaign".

 

Talare på frukostseminariet:

• Magnus Johansson, nordisk chef, Rocket Fuel

• Joe Peter, director of enterprise, EMEA, Rocket Fuel

• John Eriksson, digitalchef, PHD

 

När: Torsdag 28 maj 08:00-09:30

Var: Dagens Medias lokaler, Jakobsbergsgatan 22 (9 tr)

 

Antalet platser är begränsat – anmäl dig här.

 

Ämnen i artikeln:

programmatic buying

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.