måndag27 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Coop: ”Vi jobbar otroligt hårt för att möta behoven”

Publicerad: 15 april 2020, 05:44

Synsams Michael Grimborg, Coops Marie Wedin och ATG:s Johanna Åberg beskriver hur de gör för att navigera sig igenom coronakrisen.

Foto: Janne Næss / Pressbild

DEL 3. På vissa marknader har Synsam pausat kommunikationen helt – men i Sverige är det ”business as usual”. ATG lägger merparten av budgeten på huvudaffären hästspel – och Coop beskriver en verksamhet som går för högtryck: ”Efterfrågan på vår onlinehandel har skjutit i höjden”, säger Marie Wedin.

Ämnen i artikeln:

CoopMichael GrimborgATGSynsamCoronavirusetMarie Wedin

Janne Naess

janne.naess@dagensmedia.se



Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i stor utsträckning mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev