Digitalt
Coop: ”Vi jobbar otroligt hårt för att möta behoven”
Publicerad: 15 april 2020, 05:44
Synsams Michael Grimborg, Coops Marie Wedin och ATG:s Johanna Åberg beskriver hur de gör för att navigera sig igenom coronakrisen.
Foto: Janne Næss / Pressbild
DEL 3. På vissa marknader har Synsam pausat kommunikationen helt – men i Sverige är det ”business as usual”. ATG lägger merparten av budgeten på huvudaffären hästspel – och Coop beskriver en verksamhet som går för högtryck: ”Efterfrågan på vår onlinehandel har skjutit i höjden”, säger Marie Wedin.
Janne Naess
Linnéa Kihlström
Hanna Frick
Madeleine Nilsson
Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i stor utsträckning mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.