Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag10.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Coop: ”Vi jobbar otroligt hårt för att möta behoven”

Publicerad: 15 April 2020, 05:44

Synsams Michael Grimborg, Coops Marie Wedin och ATG:s Johanna Åberg beskriver hur de gör för att navigera sig igenom coronakrisen.

Foto: Janne Næss / Pressbild

DEL 3. På vissa marknader har Synsam pausat kommunikationen helt – men i Sverige är det ”business as usual”. ATG lägger merparten av budgeten på huvudaffären hästspel – och Coop beskriver en verksamhet som går för högtryck: ”Efterfrågan på vår onlinehandel har skjutit i höjden”, säger Marie Wedin.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetATGSynsamMichael GrimborgCoopMarie Wedin

Den kris som följer av coronautbrottet påverkar i stor utsträckning mediehus och annonsörer. Dagens Media har därför hört av sig till ett fyrtiotal av Sveriges största annonsörer för att höra

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.