Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Cookiedöden närmar sig – här är mediebyråernas råd till annonsörerna och mediehusen

Publicerad: 19 maj 2021, 05:52

Framtiden efter cookiedöden är minst sagt oviss, men en sak är tydlig i mediebyråexperternas råd till annonsörerna: få koll på förstapartsdatan.

Sju mediebyråexperter från Group M, OMD, Dentsu Aegis, Adon, Tre Kronor, UM och Bizkit Havas ger sina bästa råd till både annonsörer och mediehus i den snåriga cookiefrågan.


Ämnen i artikeln:

CookiesBizkit HavasOMDGroup MDentsu AegisTre KronorAdonMartech och adtech

Klockan klämtar för tredjepartskakan. Utfasningen har pågått under fler år men det är Google Chromes utfasning av tredjepartskakor som i synnerhet kommer att vända upp och ned på marknadsföringsbranschen.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.