Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt presenteras av:

Comhem släpper Judit & Judits houselåt på Spotify

Publicerad: 18 September 2014, 12:32
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:28

Houselåten i Comhems senaste reklamfilm med Judit & Judit släpps på Spotify.


Ämnen i artikeln:

Comhem

Låten "Drop the 50", producerad av Adam Rickfors, släpps på Spotify och Itunes i samarbete med Universal. Låten är med i Comhems senaste reklamfilm där Judit & Judit är house-dj:s.

– Det är på allmän begäran. Vi har fått mycket förfrågningar om låten, vem som har gjort den och var man kan hitta den. Så vi kände att det är klart att vi ska släppa den som en riktigt låt. Universal hade också plockat upp det, säger Jonas Tränk, marknadschef på Comhem till Dagens Media.

Låtsläppet är framför allt en kul grej, men också en signal på att Comhems varumärke attraherar målgruppen, menar Jonas Tränk.

– Det är jättekul att vi kan vara så intressanta och relevanta och ha en låt som den här unga målgruppen gillar. Det är bara positivt för vårt varumärke. Det är jättekul.

Bakom reklamkonceptet Judit & Judit står byrån King.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se


Ämnen i artikeln:

Comhem

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev