Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Söndag11.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

”Om målet hade varit att bli lönsamma, hade vi kunnat bli det snabbare”, säger Breakits vd Camilla Björkman.

Foto: Janne Næss

Camilla Björkman: Ångest och oro är mina drivkrafter

Rädslan för att konkurrenten ska hinna före och ett stort intresse för medier och affärer driver Breakits vd Camilla Björkman. Uppgiften som nytillträdd var att göra Breakit lönsamt på 100 dagar. Snart är tiden ute – och mycket tyder på att hon kommer att lyckas.

Publicerad: 13 Mars 2020, 11:36

Linnéa Kihlström

Redaktör och reporter

linnea.kihlstrom@dagensmedia.se

Det var i slutet av våren 2019, i ett av de små konferensrum som finns på Breakits redaktion på Artillerigatan 10 i Stockholm, som techsajtens grundare och dåvarande vd Olle Aronsson slog upp sin dator och öppnade en powerpoint. I rummet fanns förutom Olle Aronsson även affärsutvecklingschefen Camilla Björkman och medgrundaren och innehållschefen Stefan Lundell.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

BreakitCamilla Björkman

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.