Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Bytbil värvar från Mindshare

Publicerad: 2 januari 2013, 07:48
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:00

Schibstedsajten bytbil.com rekryterar Marcus Gustafsson från Mindshares Göteborgskontor


Ämnen i artikeln:

SchibstedMindshare

Marcus Gustafsson anställs som försäljningschef. Han kommer närmast från en tjänst som digitalchef på Mindshares Göteborgskontor, där han bland annat arbetat med generalagenterna för Volvo, Jaguar, Ford och Mazda.

– Det som lockade mig med bytbil.com var plattformens mycket starka position i svenskarnas köpprocess av både begagnade och nya bilar. 379 000 individer besöker bytbil.com varje vecka varav 80 procent planerar att köpa bil inom tre månader. Som marknadsförare är den publiken mycket spännande att arbeta med, säger Marcus Gustafsson, i ett pressmeddelande.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

SchibstedMindshare

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.