Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Bytbil.se väljer Mindshare

Publicerad: 16 september 2010, 05:24
Uppdaterad: 6 december 2015, 15:39

Bytbil.se vill bli bättre på att nå ut i sociala medier. Nu anlitar sajten Mindshare i Göteborg.


- Mindshare har den digitala kompetens vi eftersöker, med specialister på sociala medier. Tillsammans med dem ska vi sätta en strategi för vårt arbete med att öka dialogen med både återförsäljare och slutkunder. För att fortsätta vara en viktig parameter i svenskarnas bilköpsprocess måste vi bygga relation, säger marknadschefen Mikael Bjurek i ett pressmeddelande.

Uppdraget blir bland annat att integrera sajten Bytbil.se med sociala medier.

- Vi är glada för förtroendet att få skapa effektiv kommunikation genom sociala medier för bytbil.com. Vi ska visa på den goda respons som man kan uppnå via digitala konversationer med sina kunder, framför allt genom att vara lyhörd, säger Marcus Gustafsson, ansvarig för digitala medier på Mindshares Göteborgskontor.

Arbetsgrupp Mindshare

Torbjörn Larsson, Mindshare, Account Director

Marcus Gustafsson, Mindshare, Head of Digital, Göteborg

Robert Lundberg, Social Media Manager

Martin Schori

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev