Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Tisdag14.07.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Bluestep Bank ökade konverteringarna med 52 procent – för mindre pengar

Publicerad: 28 Maj 2020, 10:58

Anniken Jonsson är ansvarig för digital marknadsföring på Bluestep Bank: ”Vi köper mindre trafik i dag men får in fler leads och konverteringar”

Foto: Bluestep Bank

Ett år av dataanalys och sammankoppling av system var mödan värd för Bluestep Bank. Så gjorde bolaget för att: ✓ Öka sina kvalificerade konverteringar ✓ Få koll på varje investerad annonskrona ✓ Pinpointa rätt målgrupp ✓ Drastiskt minska kostnaden per konvertering.


Ämnen i artikeln:

Precisdigitalt

Det var under 2018 som Bluestep Bank inledde sitt gedigna mät- och analysarbete med marketing and analytics-byrån Precis Digital. För byrån ledde resultatet till första priset i den prestigefyllda tävlingen

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

Precisdigitalt

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.