onsdag31 maj

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Bilvarumärkena ratar adwords

Publicerad: 19 september 2019, 12:16

Jeanette Asteborg, marknadschef på Volkswagen.

Foto: Janne Næss

Inför ett bilköp väljer de flesta konsumenter att vända sig till Google. Men bilbolagen ligger långt ner på listan över Sveriges största sökordsannonsörer.

Ämnen i artikeln:

SEODagens Media InsiktVolkswagenVolvoGoogle

AD

Axel Duberg


Bilbranschen är en sektor som placerar sig långt ner på listan över de största sökordsköparna. Det förvånar SEO-konsulten Christian Rudolf, som tagit fram topplistan åt Dagens Media.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev