Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Digitalt

Bilvarumärkena ratar adwords

Publicerad: 19 September 2019, 12:16

Jeanette Asteborg, marknadschef på Volkswagen.

Foto: Janne Næss

Inför ett bilköp väljer de flesta konsumenter att vända sig till Google. Men bilbolagen ligger långt ner på listan över Sveriges största sökordsannonsörer.


Ämnen i artikeln:

VolkswagenSEODagens Media InsiktGoogleVolvo

Bilbranschen är en sektor som placerar sig långt ner på listan över de största sökordsköparna. Det förvånar SEO-konsulten Christian Rudolf, som tagit fram topplistan åt Dagens Media.

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.