Digitalt presenteras av:

Baaam satsar på mode

Bild 1/2

Tre nya influencers ansluter till Baaam: Kristin Zettberg, Femme BLK och Chrystelle Eriksberger.

Aller Medias plattform Baaam lanserar det nya segmentet Baaam Mode.

Eftersom att mode och inspiration är viktigt för många av kvinnorna i Baaams målgrupp, väljer man nu att lansera det nya segmentet Baaam Mode.

Med satsningen vill man ta en position som den "självklara" trendguiden för unga kvinnor.

Baaam Mode vill fokusera på att visa att mode är för alla, genom att vara inkluderande och visa de senaste trenderna för alla kroppar.

– Alla som gillar shopping och inspiration ska hitta något i våra kanaler, säger Emma Blomberg som är redaktör för satsningen, i ett pressmeddelande.

Samtidigt lanseras flera nya influencers: Chrystelle Eriksberger, Kristin Zetterlund och Femme BLK har alla anslutit till Baaam.

Allers Medias digitala satsning Baaam är en mobil, social och digital medietjänst som sedan starten i februari uppmärksammats för flera redaktionella kampanjer, bland annat "Prata om abort".

Amanda Törner

Reporter

Publicerad 2017-11-21 08.04Uppdaterad 2017-11-21 12.25

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: