Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag02.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Atrium Ljungberg väljer Klikki

Publicerad: 6 November 2014, 08:14
Uppdaterad: 6 December 2015, 12:23

Fastighetsbolaget Atrium Ljungberg väljer Klikki som digital kommunikationspartner.


Efter en upphandling står det klart att Klikki får uppdraget att hjälpa fastighetsbolaget Atrium Ljungberg med deras SEO- och SEM-arbete.

I uppdraget ingår bland annat att definiera mätpunkter och analysområden för de olika webbplatser som Atrium Ljungberg driver, och i förlängningen stärka bolagets digitala närvaro.

– Det är tydligt att digitaliseringen i samhället i stort och de snabba förändringarna mot ett ”online first” beteende när man exempelvis letar efter information nu kommer starkt även inom B2B. Exempelvis är processen för att hitta kontor, lokaler eller bostäder redan nu starkt influerade av internet, säger Anders Nygren, vd på Klikki, i ett pressmeddelande.

Klikki har i dag cirka 70 anställda och verksamhet i Finland, Sverige, Danmark och Norge.

Ylva Larsson

ylva.larsson@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.