Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Arc om förvärven – ökar fokuset på på digital produkt- och tjänstedesign

Publicerad: 26 augusti 2021, 13:13

Från vänster: Andreas Graffman, Filip Sauer, Andreas Andersson, Mattias Olofsson, Özgur Sel, Mattias Olsson, Zoey Tsopela, Jonas Wikström och Frida Norfors.

Foto: Arc

Genom köpen av Above och Umain ska Arc-gruppen att öka sitt fokus på innovation, tjänstedesign och digital produktutveckling. ”Samgåendet ger möjlighet för de som arbetar i stora projekt att enbart ha en partner”, säger John Ekman, Chief Marketing Officer på Arc.


Ämnen i artikeln:

UmainAboveARC

I somras köpte Arc-gruppen, som består av en rad konsultbolag, innovationsbyrån Above vars fokus ligger på det digifysiska. I går stod det klart att Arc lägger vantarna även på Umain

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

UmainAboveARC

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News