Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Apotea och Mathems lärdomar under coronakrisen

Apotea och Mathems lärdomar under coronakrisen

Apotea och Mathem hör till de bolag som, till skillnad från många andra, har behövt växla upp sin kapacitet avsevärt under coronakrisen. E-handelsexperterna delar med sig av sina bästa tips för att lyckas.

Publicerad: 23 april 2020, 08:13

Ämnen i artikeln:

Coronavirusete-handel

”Det gäller att skapa korsfunktionella team där alla aspekter av kundresan fångas upp”, säger Mathems vd Johan Lagercrantz, till Dagens Media.

En stor del av Sveriges alla företag försöker desperat att hantera och parera de förlorade intäkter som coronakrisen har bidragit till. Samtidigt finns det exempel på företag som har mer

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.