Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag30.05.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Apotea och Mathems lärdomar under coronakrisen

Apotea och Mathems lärdomar under coronakrisen

Apotea och Mathem hör till de bolag som, till skillnad från många andra, har behövt växla upp sin kapacitet avsevärt under coronakrisen. E-handelsexperterna delar med sig av sina bästa tips för att lyckas.

Publicerad: 23 April 2020, 08:13

Ämnen i artikeln:

coronavirusete-handel

”Det gäller att skapa korsfunktionella team där alla aspekter av kundresan fångas upp”, säger Mathems vd Johan Lagercrantz, till Dagens Media.

En stor del av Sveriges alla företag försöker desperat att hantera och parera de förlorade intäkter som coronakrisen har bidragit till. Samtidigt finns det exempel på företag som har mer

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.