Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Annonsörerna investerar allt mer i martech – Zmarta, Elgiganten och Tui om utmaningarna

Annonsörerna investerar allt mer i martech – Zmarta, Elgiganten och Tui om utmaningarna

Annonsörerna investerar stora pengar i martech för att förbättra kundupplevelsen. Zmarta Group, Elgiganten och Tui vittnar om ökade krav på organisationen ✓Tydlig kravställning en nödvändighet ✓Mer data att administrera ✓Sex rekommendationer för ett lyckat martech-arbete

Publicerad: 17 maj 2021, 11:02

Ämnen i artikeln:

TUIElgigantenMartech och adtech

Zmartas Niklas Jansson, Elgigantens Camilla Everberg och Tuis Pom Ahnborg berättar om sina utmaningar med martech – och vad som är nästa steg.

Marknadsföring utan data är i princip omöjligt idag, när konsumenterna förväntar sig personanpassad kommunikation och ett personligt bemötande av varumärken. Därför ökar också annonsörernas investeringar i martech – tekniska verktyg

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.