Digitalt
Annonsörerna investerar allt mer i martech – Zmarta, Elgiganten och Tui om utmaningarna
Annonsörerna investerar stora pengar i martech för att förbättra kundupplevelsen. Zmarta Group, Elgiganten och Tui vittnar om ökade krav på organisationen ✓Tydlig kravställning en nödvändighet ✓Mer data att administrera ✓Sex rekommendationer för ett lyckat martech-arbete
Publicerad: 17 maj 2021, 11:02
Zmartas Niklas Jansson, Elgigantens Camilla Everberg och Tuis Pom Ahnborg berättar om sina utmaningar med martech – och vad som är nästa steg.
Marknadsföring utan data är i princip omöjligt idag, när konsumenterna förväntar sig personanpassad kommunikation och ett personligt bemötande av varumärken. Därför ökar också annonsörernas investeringar i martech – tekniska verktyg
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.