Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag01.06.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

Alltommat.se tappar mest

Publicerad: 5 April 2011, 13:11
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:15

Alltommat.se tappar mest i veckoräckvidd under februari av de 20 största sajterna, enligt TNS Sifo.


Ämnen i artikeln:

Orvesto Internet

Alltommat.se tappar nästan 48 procent till en räckvidd på 168 000 läsare. Bonnier Tidskrifters annonsnätverk Ilike tappar nästan lika mycket och når nu 434 000 läsare.

Den stora vinnaren under februari var Reseguiden som ökar med hela 75 procent till 425 000 läsare. Även i januari ökade nätverket rejält.

Även dn.se och Industrilandet står för stora ökningar, med 35 respektive 36 procent. Dn.se når nu 1 193 000 läsare och Industrilandet har en räckvidd på 863 000 läsare.

Madeleine Nilsson

Redaktör

madeleine@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Orvesto Internet

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.