Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 8 juni 2015, 05:23
Uppdaterad: 6 december 2015, 11:59
Aller Media tar ytterligare kliv digitalt och rekryterar en programmatic-ansvarig.
Ämnen i artikeln:
Aller MediaSusanne Persson var tidigare affärsutvecklingschef på Bonnier Publications, men nu går hon alltså till Aller Media där hon ska jobba med automatiserad handel.
Rekryteringen är en del i Allers satsning på digitalt. Nyligen aviserade förlaget att Jens Stenberg blir digital innehållschef.
– Det känns fantastiskt bra att ha med Susanne på vår digitala resa. Hon är omvittnat duktig på detta och genom hennes höga kompetens kring programmatiska köp kan vi nu möta kundernas förväntningar. Hon kommer också att kunna stötta vår egen säljkår och ge dem de verktyg som krävs, säger Lotta Cederbom, kommersiell direktör på Aller Media, i ett pressmeddelande.
Ämnen i artikeln:
Aller Media