Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Digitalt presenteras av:

Aftonbladet satsar på rabattkoder

Kvällstidningen vill bli störst på rabattkoder – lanserar ny sajt.

Dante Thomsen


Publicerad: 13 December 2013, 05:03
Uppdaterad: 06 December 2015, 12:53

Ämnen i artikeln:

Aftonbladet

På sin nya sajt erbjuder Aftonbladet gratis rabattkoder från en rad onlinebutiker så som Nelly, CDON och Spelbutiken. Tanken är att Aftonbladets partners ska få en möjlighet att hitta nya kunder och därmed både öka försäljning och varumärkeskännedom.

För Aftonbladet blir rabattkoderna ytterligare ett digitalt intäktsben.

– Det här är ett nytt sätt för oss att kapitalisera på vår trafik och bredda den klassiska annonsaffären, säger Schibsteds försäljningsdirektör Anders Nylander i ett pressmeddelande.

Rabattkoderna är ett samarbete mellan Aftonbladet och Cupo Nation.

Ämnen i artikeln:

Aftonbladet

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.