Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

Adtech-bolagen minskar omsättningen men ökar vinsten

Publicerad: 22 december 2021, 06:27

Patrik Fagerlund, VP Nordics på Azerion.

Foto: Anna Bliokh/Getty Images (bakgrundsbild)

Pandemiåret 2020 blev ett år då adtechbolagen minskade sina intäkter, visar Dagens Medias stora bokslutskartläggning. Men det ser inte enbart mörkt ut, för samtidigt förbättrar majoriteten av bolagen sitt rörelseresultat.


Ämnen i artikeln:

Kartläggning: bokslut 2020AzerionAdtechFacebookGoogleLinkedin

Under 2020 slog det nya coronaviruset ned som en bomb i samhället. Smittspridningen skulle komma att få stora effekter runtom i världen och på ett stort antal branscher. Dagens Media

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.