Få hela storyn
Starta din prenumeration
Digitalt
Publicerad: 12 Januari 2021, 11:26
Många av de branschprofiler som har besvarat Dagens Medias enkät beskriver hur coronaviruset gjort organisationen såväl starkare som svagare.
Foto: Pixabay
2020 har varit utmanande på många sätt för mediebranschen. Dagens Media har bett 36 branschprofiler summera året – och sia om 2021. ✓ Lärdomarna ✓ Utmaningarna ✓ Framtiden.
Ämnen i artikeln:
Sveriges RadioDagens NyheterBauer Media GroupNENT GroupDiscoverySvenska DagbladetSveriges kommunikationsbyråerIABNyårsfråganMajoriteten av de 36 branschprofiler som har svarat på Dagens Medias nyårsenkät lyfter – inte helt oväntat – hur coronaviruset, som på allvar slog ned i mars i fjol, har
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.