måndag6 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Digitalt

2020: Året då annonsörer anstormar Tiktok – eller?

Publicerad: 26 november 2019, 06:56

Axel Lindström (PHD), Emma Blom (Social Industries) och Staffan Alm (Group M) ger sina råd inom sociala medier inför 2020.

2020 stundar och det är hög tid att spika strategin för sociala medier. Dagens Media bad tre sociala medier-experter ge sina bästa råd inför det nya decenniet. ✓ Det blir viktigast inom sociala medier 2020 ✓ Likes försvinner? Så förändrar det sociala medier ✓ Tiktok som annonsplattform 2020 – experternas dom ✓ Så utvecklas Facebook.

Ämnen i artikeln:

InstagramFacebookEmma BlomPHDSocial Industries

AD

Axel Duberg


Facebook gick under hösten ut i ett globalt test för Instagram, där plattformen slutade visa exakt antal likes på inlägg för vissa användare. Liknande tester har genomförts på Facebook.

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev