Digitalt
2020: Året då annonsörer anstormar Tiktok – eller?
Publicerad: 26 november 2019, 06:56
Axel Lindström (PHD), Emma Blom (Social Industries) och Staffan Alm (Group M) ger sina råd inom sociala medier inför 2020.
2020 stundar och det är hög tid att spika strategin för sociala medier. Dagens Media bad tre sociala medier-experter ge sina bästa råd inför det nya decenniet. ✓ Det blir viktigast inom sociala medier 2020 ✓ Likes försvinner? Så förändrar det sociala medier ✓ Tiktok som annonsplattform 2020 – experternas dom ✓ Så utvecklas Facebook.
AD
Axel Duberg
Facebook gick under hösten ut i ett globalt test för Instagram, där plattformen slutade visa exakt antal likes på inlägg för vissa användare. Liknande tester har genomförts på Facebook.
Just nu - tidsbegränsat erbjudande
49 kr för 3 månader
Allt det här ingår:
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.