Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Torsdag26.11.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Digitalt

2020: Året då annonsörer anstormar Tiktok – eller?

Publicerad: 26 November 2019, 06:56

Axel Lindström (PHD), Emma Blom (Social Industries) och Staffan Alm (Group M) ger sina råd inom sociala medier inför 2020.

2020 stundar och det är hög tid att spika strategin för sociala medier. Dagens Media bad tre sociala medier-experter ge sina bästa råd inför det nya decenniet. ✓ Det blir viktigast inom sociala medier 2020 ✓ Likes försvinner? Så förändrar det sociala medier ✓ Tiktok som annonsplattform 2020 – experternas dom ✓ Så utvecklas Facebook.


Ämnen i artikeln:

InstagramFacebookEmma BlomPHDSocial Industries

Facebook gick under hösten ut i ett globalt test för Instagram, där plattformen slutade visa exakt antal likes på inlägg för vissa användare. Liknande tester har genomförts på Facebook.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.