Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

VW lanserar nya Golfen med print

Publicerad: 24 mars 2017, 09:33
Uppdaterad: 24 mars 2017, 09:41

Inför lanseringen av en ny modell av Golf köper VW större delen av DI Weekend.


I dagens DI Weekend har VW köpt hela sex uppslag och baksidan för att berätta om sin nya modell av Golf.

Jeanette Asteberg är marknadschef på Volkswagen:

– Golfen har så många derivat som vi lanserar samtidigt. Lösningen i DI Weekend göra att vi tränger igenom bruset och samtidigt på ett effektivt sätt når vår viktiga målgrupp tjänstebilsförare, säger hon.

Niclas Rislund

niclas@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.

Se fler branschtitlar från Bonnier News