Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag25.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Uppdragsmedia tar chef från Baluba

Publicerad: 18 Januari 2011, 10:01
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:25

Affärskonceptet ska utvecklas. Det är bakgrunden till att Uppdragsmedia nu tillsätter en ny tjänst som kreativ chef.


Jennie Larsson har tidigare arbetat som säljchef på Metro Göteborg, men kommer senast från produktionsbolaget Baluba där hon arbetade med affärsutveckling.

På Uppdragsmedia får hon den skräddarsydda rollen som Creative business manager.

– Det känns jättekul, det är många spännande projekt på gång, det kommer bli ett kul år, säger Jennie Larsson.

Precis som på Baluba ska hon framför allt arbeta med affärsutveckling, men också försäljning och projektledning.

– Det har varit jättebra på Baluba och det är fantastiska människor som arbetar där. Men min roll kunde inte riktigt utvecklas som jag ville och när jag fick förfrågan från Uppdragsmedia var erbjudandet för bra att tacka nej till. Ibland måste man vara lite självisk.

Uppdragsmedia är en del av TT-gruppen och gör bland annat kundtidningar på uppdrag av företag och organisationer.

Dante Thomsen

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.