Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagspress
Publicerad: 12 februari 2021, 13:43
”Vi har jobbat hårt med att förbättra vårt inventory inom olika områden”, säger Joakim Flodin.
Foto: Janne Næss
Satsningar inom programmatiska köp och FMCG driver de digitala annonsintäkterna. ”Vi har jobbat hårt med att förbättra vårt inventory”, säger Joakim Flodin, vd på Schibsted marketing services.
Aftonbladets intäkter ökade med 14 procent under det fjärde kvartalet, sett i norska kronor. Från 383 miljoner norska kronor Q4 2019 till 436 miljoner norska kronor Q4 2020. Ökningen har
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.