fredag22 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Uppåt för Aftonbladets programmatiska affär

Publicerad: 12 februari 2021, 13:43

”Vi har jobbat hårt med att förbättra vårt inventory inom olika områden”, säger Joakim Flodin.

Foto: Janne Næss

Satsningar inom programmatiska köp och FMCG driver de digitala annonsintäkterna. ”Vi har jobbat hårt med att förbättra vårt inventory”, säger Joakim Flodin, vd på Schibsted marketing services.

Ämnen i artikeln:

Joakim FlodinSchibstedAftonbladetDagspress

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Aftonbladets intäkter ökade med 14 procent under det fjärde kvartalet, sett i norska kronor. Från 383 miljoner norska kronor Q4 2019 till 436 miljoner norska kronor Q4 2020. Ökningen har

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev