Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag26.02.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Uppåt för Aftonbladets programmatiska affär

Publicerad: 12 Februari 2021, 13:43

”Vi har jobbat hårt med att förbättra vårt inventory inom olika områden”, säger Joakim Flodin.

Foto: Janne Næss

Satsningar inom programmatiska köp och FMCG driver de digitala annonsintäkterna. ”Vi har jobbat hårt med att förbättra vårt inventory”, säger Joakim Flodin, vd på Schibsted marketing services.


Ämnen i artikeln:

Joakim FlodinSchibstedAftonbladetSvenska Dagbladet

Aftonbladets intäkter ökade med 14 procent under det fjärde kvartalet, sett i norska kronor. Från 383 miljoner norska kronor Q4 2019 till 436 miljoner norska kronor Q4 2020. Ökningen har

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.