Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag04.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Tio mediehus om de viktigaste intäkterna framöver

Publicerad: 12 Mars 2020, 08:27

Ett förändrat medielandskap får mediehusen att leta nya intäktsvägar. Stampens Johan Hansson, NTM:s Lina Hedenström och DN:s Peter Wolodarski om vilka affärer som är viktiga i dag – och vilka som kan bli viktiga framåt.

Foto: Stefan Berg/Rebecka Rynefelt/Janne Næss

NYA AFFÄRER DEL 2. Tio mediehus svarar på vilka kringaffärer de satsar på för att göra sig mindre beroende av kärnaffären: annons- och läsarintäkter.


Ämnen i artikeln:

VK MediaStampenHall Media Gota MediaMats TidstrandNWTKlas Granström Peter WolodarskiSture BergmanKarl HahtovirtaBoine GepertzLina HedenströmDagens NyheterAftonbladetExpressenMikael RothstenAnna CareborgJohan HanssonSvenska DagbladetNTM

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.