Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagspress
Publicerad: 12 Mars 2020, 08:27
Ett förändrat medielandskap får mediehusen att leta nya intäktsvägar. Stampens Johan Hansson, NTM:s Lina Hedenström och DN:s Peter Wolodarski om vilka affärer som är viktiga i dag – och vilka som kan bli viktiga framåt.
Foto: Stefan Berg/Rebecka Rynefelt/Janne Næss
NYA AFFÄRER DEL 2. Tio mediehus svarar på vilka kringaffärer de satsar på för att göra sig mindre beroende av kärnaffären: annons- och läsarintäkter.
Ämnen i artikeln:
Hall Media Klas Granström Peter WolodarskiGota MediaMats TidstrandKarl HahtovirtaNTMBoine GepertzAnna CareborgLina HedenströmExpressenJohan HanssonAftonbladetDagens NyheterSvenska DagbladetSture BergmanVK MediaNWTStampenMikael RothstenMöjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.