torsdag21 september

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Tio mediehus om de viktigaste intäkterna framöver

Publicerad: 12 mars 2020, 08:27

Ett förändrat medielandskap får mediehusen att leta nya intäktsvägar. Stampens Johan Hansson, NTM:s Lina Hedenström och DN:s Peter Wolodarski om vilka affärer som är viktiga i dag – och vilka som kan bli viktiga framåt. Foto: Stefan Berg/Rebecka Rynefelt/Janne Næss

NYA AFFÄRER DEL 2. Tio mediehus svarar på vilka kringaffärer de satsar på för att göra sig mindre beroende av kärnaffären: annons- och läsarintäkter.

Ämnen i artikeln:

NWTHall Media Johan HanssonSture BergmanKarl HahtovirtaAnna CareborgBoine GepertzKlas Granström Peter WolodarskiLina HedenströmMats TidstrandMikael RothstenStampenVK MediaAftonbladetGota MediaExpressenDagens NyheterNTMDagspress

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Just nu 49 kr för 3 månader

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev