Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Tio mediehus om de viktigaste intäkterna framöver

Publicerad: 12 mars 2020, 08:27

Ett förändrat medielandskap får mediehusen att leta nya intäktsvägar. Stampens Johan Hansson, NTM:s Lina Hedenström och DN:s Peter Wolodarski om vilka affärer som är viktiga i dag – och vilka som kan bli viktiga framåt.

Foto: Stefan Berg/Rebecka Rynefelt/Janne Næss

NYA AFFÄRER DEL 2. Tio mediehus svarar på vilka kringaffärer de satsar på för att göra sig mindre beroende av kärnaffären: annons- och läsarintäkter.


Ämnen i artikeln:

NWTHall Media Johan HanssonSture BergmanKarl HahtovirtaAnna CareborgBoine GepertzKlas Granström Peter WolodarskiLina HedenströmMats TidstrandMikael RothstenStampenVK MediaAftonbladetSvenska DagbladetGota MediaExpressenDagens NyheterNTM

 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev