Dagspress
Tio mediehus om de viktigaste intäkterna framöver
Publicerad: 12 mars 2020, 08:27
Ett förändrat medielandskap får mediehusen att leta nya intäktsvägar. Stampens Johan Hansson, NTM:s Lina Hedenström och DN:s Peter Wolodarski om vilka affärer som är viktiga i dag – och vilka som kan bli viktiga framåt. Foto: Stefan Berg/Rebecka Rynefelt/Janne Næss
NYA AFFÄRER DEL 2. Tio mediehus svarar på vilka kringaffärer de satsar på för att göra sig mindre beroende av kärnaffären: annons- och läsarintäkter.
Ämnen i artikeln:
NWTHall Media Johan HanssonSture BergmanKarl HahtovirtaAnna CareborgBoine GepertzKlas Granström Peter WolodarskiLina HedenströmMats TidstrandMikael RothstenStampenVK MediaAftonbladetGota MediaExpressenDagens NyheterNTMDagspress
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.