Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera
Sök



Dagspress

SvD: ”Fokus på lojalitet”

Publicerad: 14 November 2019, 11:18

Martin Ahlqvist är redaktionell digitalchef på Svenska Dagbladet

Foto: Tomas Oneborg

Hur många betalande digitala kunder har dagstidningarna? Vilket innehåll konverterar bäst? Och hur ser framtiden ut? Leif Holmkvist har pratat med cheferna på Sveriges sex största dagstidningar om den digitala transformationen av prenumerationsaffären. Först ut är Svenska Dagbladet.


Ämnen i artikeln:

digitaltSvenska DagbladetPrenumerationer

Martin Ahlquist, redaktionell digitalchef på Svenska Dagbladet:

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.