Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera


Dagspress

Starka önskemålet till Bonnier: ”Behåll Mediekompaniet”

Martin Dehlin, media planner på PHD Media, Johan Drakenberg, medierådgivare på Howcom och Lotta Billing, print och OOH director på Mediacom.

Låt Mediekompaniet fortsätta sköta annonsförsäljningen och lås upp ”tvingande paket”. Det är några av medierådgivarnas önskemål till Bonnier när mediekoncernen tar över Mittmedia.


Publicerad 2019-05-14 14:34

Ämnen i artikeln:

Mediacom

Dela artikeln:

I början av februari blev det klart att Bonnier tar över Mittmedia. Än så länge har tidningskoncernen varit tystlåten om sina annonsplaner. Men nu säger medierådgivarna sitt - via en önskelista i Dagens Media Insikt.

– Enkelt. Låt Mediekompaniet som vanligt sköta riksförsäljningen, något som de gör bra, säger Johan Drakenberg, medierådgivare på Howcom.

Läs mer om vad medierådgivarna önskar sig för annonsupplägg när Bonnier tar över Mittmedia i Dagens Media Insikt, vecka 20. 

Här tecknar du dig för en gratisprovprenumeration.  

Philip Wallin

Reporter

philip.wallin@dagensmedia.se

Dagens Medias nyhetsbrev

Missa ingenting från Dagens Media! Prenumerera på vårt nyhetsbrev helt gratis!

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.