Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag03.08.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Staffan Hultén: ”Covid-19 förändrar och förnyar synen på medier”

Publicerad: 29 April 2020, 08:47

Staffan Hultén, vd på analysföretaget RAM.

ANALYS. Kommer vi i framtiden se på mediekonsumtion och köpbeteende i termer av före och efter coronakrisen? Utan tvekan begränsar pandemin vår ekonomi och vår frihet, men också vår syn på och hantering av medierna, skriver Staffan Hultén, vd på analysföretaget RAM, som här presenterar slutsatser från bolagets löpande undersökning kring hur medier konsumeras.


Ämnen i artikeln:

RAMcoronaviruset

En del hårda mått ger insyn i vad som händer just nu. RAM har cirka 4 000 mätningar i dagstidningar av svenska artiklar och annonser under 2019 och 2020 –

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

RAMcoronaviruset

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.