Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Staffan Hultén: ”Covid-19 förändrar och förnyar synen på medier”

Publicerad: 29 april 2020, 08:47

Staffan Hultén, vd på analysföretaget RAM.

ANALYS. Kommer vi i framtiden se på mediekonsumtion och köpbeteende i termer av före och efter coronakrisen? Utan tvekan begränsar pandemin vår ekonomi och vår frihet, men också vår syn på och hantering av medierna, skriver Staffan Hultén, vd på analysföretaget RAM, som här presenterar slutsatser från bolagets löpande undersökning kring hur medier konsumeras.


Ämnen i artikeln:

RAMCoronaviruset

En del hårda mått ger insyn i vad som händer just nu. RAM har cirka 4 000 mätningar i dagstidningar av svenska artiklar och annonser under 2019 och 2020 –

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Ämnen i artikeln:

RAMCoronaviruset

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.