Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Schibsted släpper ny annonslösning – som ska lösa ”cookiedöden”

Publicerad: 30 april 2021, 05:40

Joakim Flodin är vd för Schibsted marketing services (SMS) och berättar för Dagens Media om ett nytt verktyg som ska lösa cookiedöden.

Schibsted marketing services lanserar ett nytt verktyg som uppges kunna lösa ”cookiedöden” för annonsörer – även efter utfasningen av tredjepartsdata från Chrome.


Ämnen i artikeln:

SchibstedBonnier NewsCookiesJoakim FlodinAftonbladetOmniSvD

Det pågår just nu ett intensivt arbete på de stora mediehusen för att hitta lösningar på den nära förestående så kallade ”cookiedöden” – när Google under nästa år börjar fasa

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.