Dagspress
Schibsted släpper ny annonslösning – som ska lösa ”cookiedöden”
Publicerad: 30 april 2021, 05:40
Joakim Flodin är vd för Schibsted marketing services (SMS) och berättar för Dagens Media om ett nytt verktyg som ska lösa cookiedöden.
Schibsted marketing services lanserar ett nytt verktyg som uppges kunna lösa ”cookiedöden” för annonsörer – även efter utfasningen av tredjepartsdata från Chrome.
Det pågår just nu ett intensivt arbete på de stora mediehusen för att hitta lösningar på den nära förestående så kallade ”cookiedöden” – när Google under nästa år börjar fasa
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.