Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Måndag19.04.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Schibsted: ”Annonsmarknaden var utmanande redan före coronakrisen”

Publicerad: 19 Mars 2020, 10:38

”Jag är positivt överraskad av hur bra det gått, säger Raoul Grünthal, Sverigechef för Schibsted, om att så många anställda arbetar hemifrån.

Foto: Press/Schibsted

75 procent av Schibsteds 5 000 anställda jobbar i dag från hemmet. Det kan förändra mediehusets arbetssätt på sikt: ”Det kan komma nya arbetsmetoder ur detta”, säger Sverigechefen Raoul Grünthal.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetRaoul GrünthalSchibsted

Schibsted har alltid varit tidiga och snabba med att utnyttja ny teknik och ibland också vågat gå sin egen väg. Koncernen är också skicklig på att sprida och dela tekniska

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.