Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Lördag04.04.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Schibsted: ”Annonsmarknaden var utmanande redan före coronakrisen”

Publicerad: 19 Mars 2020, 10:38

”Jag är positivt överraskad av hur bra det gått, säger Raoul Grünthal, Sverigechef för Schibsted, om att så många anställda arbetar hemifrån.

Foto: Press/Schibsted

75 procent av Schibsteds 5 000 anställda jobbar i dag från hemmet. Det kan förändra mediehusets arbetssätt på sikt: ”Det kan komma nya arbetsmetoder ur detta”, säger Sverigechefen Raoul Grünthal.


Ämnen i artikeln:

coronavirusetSchibstedRaoul Grünthal

Schibsted har alltid varit tidiga och snabba med att utnyttja ny teknik och ibland också vågat gå sin egen väg. Koncernen är också skicklig på att sprida och dela tekniska

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll
Vårt exklusiva magasin

Du har möjlighet att säga upp prenumerationen när du vill under de första 30 dagarna. Därefter övergår den till en 12 månaders prenumeration med allt vårt digitala material och magasin för 5995 kr/år (ex. moms).

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.