torsdag23 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Så utvecklas lokalpressens digitala läsaraffär

DEL 1. Antalet helt digitala kunder fortsätter att växa hos de lokala mediehusen under 2022. Samtidigt är de flesta överens om att ett kvalitativt innehåll är det bästa sättet att motverka churn, och att nollmoms skulle underlätta transformationen.

Publicerad: 16 februari 2023, 12:31

Ämnen i artikeln:

Tema: Digitala prenumerationerNWTNTMGota MediaVK MediaGPStampenHD-SydsvenskanBonnier News LocalToppnyheter eftermiddag

Sydsvenskans Jonas Kanje, NWT:s Sture Bergman och VK Medias Jimmie Näslund kan glädja sig åt att de digitala prenumerationerna växer i antal.

Foto: Sven-Erik Svensson/Peter Öberg/pressbild/Anilakkus

Dagens Media frågar årligen de svenska medieföretagen hur långt de kommit i digitaliseringen. I denna artikelserie publicerar vi siffror över de digitala prenumerationerna, samt frågar mediehusen om målen för 2023,

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev