Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag23.09.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Ny chef hos SF Media

Publicerad: 16 Mars 2016, 16:26
Uppdaterad: 16 Mars 2016, 16:29

Per Sohl blir SF Medias kampanjplaneringschef.


Ämnen i artikeln:

SF MediaSF

– Bioreklam växer och tar andelar på marknaden vilket ger fler kampanjer som ska levereras med hög precision. Samtidigt befinner vi oss i en utvecklingsfas där vi tar fram nya, spännande sätt att nå biobesökarna, inte minst programmatiskt, säger Ted Johansson, vd på SF Media i ett pressmeddelande.

Per Sohl har tidigare jobbat på mediebyrån IUM som print– och utomhusreklamschef och senast som produktchef på Swedavia med ansvar för annonsytorna på landets flygplatser.

– Det är spännande att få möjligheten att jobba mitt i hjärtat av biomediet som jag tidigare planerade för annonsörers räkning i mediebyråvärlden. Jag har alltid haft en bra relation till bio och det finns massor av idéer och bra personer på SF Media som kan maximera effekten och värdet av kommunikationen för kunderna, säger Per Sohl i pressmeddelandet.

Johanna Holmgren

johanna.holmgren@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

SF MediaSF

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.