Få hela storyn
Starta din prenumeration
Dagspress
Publicerad: 22 februari 2022, 10:47
”Det är inget besparingsprojekt utan ett satsningsprojekt”, säger Annie Lidesjö, på NTM.
Foto: Carolina Byrmo
NTM har samlat koncernens säljavdelningar i ett gemensamt bolag och bytt ut både säljroller och tekniska annonssystem för att stå bättre rustade. ”Syftet är att få bättre kraft och stärka den digitala annonsaffären för alla våra titlar”, säger Annie Lidesjö, COO på NTM-koncernen, till Dagens Media.
Ämnen i artikeln:
NTMI höstas påbörjade NTM en omfattande omorganisation på säljet. Alla lokala säljavdelningar samlades inom ett och samma bolag – NTM Media – och tjänsterna gjordes om. Bakgrunden till förändringarna är
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.
Ämnen i artikeln:
NTM