Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

lördag08.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Norr Media gör ny försäljningssatsning: ”Vi vill vara helhetspartner”

Publicerad: 22 april 2021, 06:16

Ann-Sofie Lund berättar om Norr Medias satsningar på försäljningssidan.

Foto: Petra Älvstrand/Frilans

Norr Media rekryterar nya medarbetare och bygger upp en ny försäljningsorganisation som ska förse kunderna med helhetslösningar i Norrbotten och norra Västerbotten.


Ämnen i artikeln:

Norr Media ABNorrbottens-Kuriren

Norr Media äger och driver tidningarna NSD, Norrbottens-Kuriren, Norran och Piteå-Tidningen som enligt ett pressmeddelande också uppges vara regionens starkaste lokala räckviddskanaler. 

Nu stärker Norr Media upp försäljningsavdelningen med ny kompetens och nya tjänster och som ska täcka upp alla kommunikations- och marknadsföringsbehov. 

– Inom vår avdelning har vi en bredd med allt från medierådgivare, affärsutvecklare, kommunikatörer, grafiska formgivare och strateger. Tillsammans med vår fullservicebyrå Fluid, som sitter på spetskompetens inom all typ av kommunikation, kan vi vara kundernas helhetspartner och lösa alla deras kommunikationsbehov, säger Ann-Sofie Lund, försäljningschef inom Norr Media, i pressmeddelandet.

Med Norr Media som partner får kunden oslagbar effekt, menar hon. 

– Vi kan allt om marknadsföring och är kundens helhetspartner på den lokala marknaden.  Med hjälp av oss blir det komplicerade medievalet enkelt. Tillsammans hittar vi rätt lösning som gör att kunden kan nå de resultat de önskar, tillägger Ann-Sofie Lund. 

Vd:n Mats Ehnbom tillägger att mediebolaget även ska rekrytera ytterligare kompetens till försäljningsavdelningen. 

 

David Gustavsson

Reporter

david.gustavsson@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.