NK bryter med Better Knowledge

NK:s kundmagasin Stil kommer från och med 2014 ges ut i samarbete med kundtidningsnischade Make Your Mark.

– NK har i åtta år samarbetat med Better Knowledge och Johan Månson, som också utvecklat den till den produkt den är idag. Vi är mycket nöjda med Johans insats för magasinet men vi kände att var dags att göra en upphandling, där Better Knowledge självklart var med, säger Daniel Stipich, marknadschef på NK och fortsätter:

– Vi ville se vart och hur Stil kan utvecklas. Vi valde MYM för de hade den bästa totallösningen för oss i framtiden.

Anders Ingårda, vd på Make Your Mark, är väldigt nöjd med uppdraget och hyllar magasinet. Han och Daniel Stipich är överens hur produkten ska utvecklas.

– Stil är en väl fungerande produkt. Vår uppgift är att öka modenivån och ge den en mer internationell varuhuskänslas, säger de båda till Dagens Media.

Stil når idag ut till NK:s nyckelkunder, vilket ger en upplaga på 110 000.

Gustav Thunander

Publicerad 2013-09-30 06.32Uppdaterad 2015-12-06 13.33

Ämnen i artikeln:

Dela artikeln: