Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Onsdag02.12.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Misslyckandena som blev viktiga lärdomar

Publicerad: 12 Mars 2020, 09:34

NTM:s vd Lina Hedenström tror att all affärs­utveckling måste ha någon form av utgångspunkt i kärnaffären.

Foto: Rebecka Rynefelt

NYA AFFÄRER DEL 4. I hopp om att hitta nya intäkter testar mediehusen en rad nya saker. Men alla initiativ flyger inte. Flera av mediehusen drar i dag slutsatsen att kringaffärerna behöver ta sin utgångspunkt i kärnaffären: journalistiken.


Ämnen i artikeln:

Hall Media Svenska DagbladetGota MediaNTMEgmontAller MediaExpressenAftonbladetStampenDagens Nyheter

Man måste våga misslyckas för att lyckas, brukar det heta. Och för att nå framgång på dagens hårt pressade mediemarknad krävs att mediehusen utmanar gamla tankemönster och testar nya saker.

Få hela storyn –

Starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.