Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

torsdag06.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Metro mediepartner för Attitudemässan

Publicerad: 16 november 2011, 05:48
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:50

Modemässan Attitude har knutit till sig Metro som sin övergripande mediepartner.


Ämnen i artikeln:

Metro

Metros bilaga Metro Mode kommer att ta hand om Attitudemässans redaktionella bevakning både före och under själva mässan.

Tidningen kommer även att både producera och distribuera den officiella mässtidningen. Denna kommer att finnas tillgänglig under själva mässan och en vecka innan mässan tillsammans med Metro Mode på vissa platser i Stockholm.

Metro Modes chefredaktör Petra Tungården och modereporter Caroline Sandström kommer även att blogga och twittra om mässan samt styla en modevisning.

– Det här samarbetet betyder enormt mycket för mig som arrangör av mässan. Vi har ju samma målgrupp som Metro Mode, de som är mellan 18 och 39 år, så vi har många beröringspunkter och det kommer att bli ett gediget samarbete, säger Sixten Widlöf, huvudarrangör för Attitude Stockholm 2011, till dagensmedia.se.

Attitudemässan är en mässa för skönhet, mode och livsstil som går på Kistamässan den 26 till 27 november.

Elin Hanspers

elin.hanspers@dagensmedia.se

Ämnen i artikeln:

Metro

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.