Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag22.01.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Mediehusens jakt på nya intäkter – så har paketaffären utvecklats under året

Publicerad: 15 December 2020, 09:58

Foto: Rebecka Rynefelt/Stefan Berg/Rebecka Rynefelt

Med kris på annonssidan glimmar paketdistributionsaffären som ett positivt exempel på en affär i kraftig tillväxt. Stampen, NTM och Bonnier News om: ✓Tillväxten ✓Utmaningarna ✓Nästa steg.


Ämnen i artikeln:

Lina HedenströmJohan HanssonAnders ErikssonNTMBonnier NewsStampen

När Dagens Media i början av mars gjorde en kartläggning av mediehusens jakt på nya intäktsvägar stod en affär ut i mängden: paketdistribution. Flera mediehus berättade att de lägger

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.