Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Mediehusen i gemensam logistiksatsning – lanserar nytt varumärke

Publicerad: 11 november 2019, 09:28

Sveriges största mediehus satsar på gemensamma logistiktjänsten ”Early Bird”.

Foto: Early Bird

Sveriges största mediehus slår sina påsar samman med ”Early Bird” – En nationell logistiktjänst som levererar paket ihop med morgontidningen.


Ämnen i artikeln:

Bonnier News SalesDistributionNTMStampen Media Group

Att hitta sätt att nyttja tidningsdistributionen till max när e-handeln växer, parallellt med att efterfrågan på print sjunker – har länge varit en het potatis bland de stora mediehusen. 

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 5 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.