Dagspress
Mediehusen i gemensam logistiksatsning – lanserar nytt varumärke
Publicerad: 11 november 2019, 09:28
Sveriges största mediehus satsar på gemensamma logistiktjänsten ”Early Bird”.
Foto: Early Bird
Sveriges största mediehus slår sina påsar samman med ”Early Bird” – En nationell logistiktjänst som levererar paket ihop med morgontidningen.
Att hitta sätt att nyttja tidningsdistributionen till max när e-handeln växer, parallellt med att efterfrågan på print sjunker – har länge varit en het potatis bland de stora mediehusen.
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.