Dagspress
Kristin Skogen Lund: ”Finns utrymme att höja annonspriserna i Sverige”
Publicerad: 15 mars 2022, 12:56
Kristin Skogen Lund och Anders Eriksson på Media Summit 2022. ”Vi måste jobba mot inloggade, registrerade läsare”, säger Anders Eriksson om satsningar framåt.
Foto: Janne Næss
MEDIA SUMMIT 2022. Bonnier News Anders Eriksson och Schibsteds Kristin Skogen Lund berättar om koncernernas vägval genom en snårig digital transformation – och in i framtiden: ”För att nå nästa generation måste vi tänka nytt och ligga i framkant”, säger Schibsteds vd.
Schibsteds vd Kristin Skogen Lund och Anders Eriksson, vd på Bonnier News, tar plats på scen när Dagens Medias anordnar eventet Media Summit. De pratar om sina bolags olika affärsmodeller
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.