söndag26 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Kristin Skogen Lund: ”Finns utrymme att höja annonspriserna i Sverige”

Publicerad: 15 mars 2022, 12:56

Kristin Skogen Lund och Anders Eriksson på Media Summit 2022. ”Vi måste jobba mot inloggade, registrerade läsare”, säger Anders Eriksson om satsningar framåt.

Foto: Janne Næss

MEDIA SUMMIT 2022. Bonnier News Anders Eriksson och Schibsteds Kristin Skogen Lund berättar om koncernernas vägval genom en snårig digital transformation – och in i framtiden: ”För att nå nästa generation måste vi tänka nytt och ligga i framkant”, säger Schibsteds vd.

Ämnen i artikeln:

SchibstedBonnier NewsAnders ErikssonKristin Skogen Lund

Janne Naess

janne.naess@dagensmedia.se


Schibsteds vd Kristin Skogen Lund och Anders Eriksson, vd på Bonnier News, tar plats på scen när Dagens Medias anordnar eventet Media Summit. De pratar om sina bolags olika affärsmodeller

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev