onsdag1 februari

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Krisen ger läsardialogen ny fart

Publicerad: 29 juni 2020, 11:56

Foto: Janne Naess

DEL 3. Coronakrisen har resulterat i en enorm mediekonsumtion och en tätare dialog med användarna. Nu hoppas både Aftonbladet och Göteborgs-Posten på en lojalitet som ska leva vidare efter covid-19, samtidigt som DN ser en ökning av användargenererat innehåll.

Ämnen i artikeln:

CoronavirusetDagens NyheterEric RosénAftonbladetThomas BaekdalChristofer Ahlqvist

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


Trycket på nyhetsuppdateringar, reportage och berättelser är enormt under coronakrisen. Publicister rapporterar om skyhög läsning, fina trafiksiffror och en ökning av digitala prenumerationer. 

Just nu - tidsbegränsat erbjudande

49 kr för 3 månader

Allt det här ingår:

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna

Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 896 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Inför varje förnyelse har du möjlighet att säga upp.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev