Dagspress
Karl Hahtovirta blir prenumerationschef i Schibsteds nya tvärfunktionella organisation
Publicerad: 20 februari 2023, 07:56
Karl Hahtovirta kommer senast från rollen som kommersiell chef på Aftonbladet.
Foto: Mats Strand/Aftonbladet
UPPDATERAD. Schibsted samlar prenumerationer och produkt i en ny gemensam organisation som arbetar över landsgränserna. Karl Hahtovirta får nytt uppdrag som chef för prenumerationsaffären i Sverige. Ingen medarbetare har fått gå till följd av organisationsbygget, däremot kan roller förändras.
För att sätta ännu mer fokus på kunden och användaren bildar Schibsted en ny organisation under namnet Schibsted product & consumer. Den nya organisationen jobbar tvärfunktionellt i både Sverige och
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Första 30 dagarna utan kostnad
Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna
För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.