torsdag23 mars

Kontakt

Annonsera

Sök

Starta din prenumeration

Prenumerera

Dagspress

Karl Hahtovirta blir prenumerationschef i Schibsteds nya tvärfunktionella organisation

Publicerad: 20 februari 2023, 07:56

Karl Hahtovirta kommer senast från rollen som kommersiell chef på Aftonbladet.

Foto: Mats Strand/Aftonbladet

UPPDATERAD. Schibsted samlar prenumerationer och produkt i en ny gemensam organisation som arbetar över landsgränserna. Karl Hahtovirta får nytt uppdrag som chef för prenumerationsaffären i Sverige. Ingen medarbetare har fått gå till följd av organisationsbygget, däremot kan roller förändras.

Ämnen i artikeln:

SchibstedAftonbladetPrenumerationerToppnyheter förmiddag

Hanna Frick

hanna.frick@dagensmedia.se


För att sätta ännu mer fokus på kunden och användaren bildar Schibsted en ny organisation under namnet Schibsted product & consumer. Den nya organisationen jobbar tvärfunktionellt i både Sverige och

Få hela storyn –

starta din prenumeration.

Första 30 dagarna utan kostnad

Obegränsad tillgång till allt digitalt innehåll med dagliga nyheter, reportage och granskningar
Analyser från ledande experter varje vecka
Digitala “temanummer” åtta gånger per år
Guider med konkreta tips och råd hur du lyckas i det nya medielandskapet

Möjlighet att säga upp under första 30 dagarna

För 6 995 kr/år (ex. moms) får du tillgång till allt vårt digitala innehåll, analyser, guider och temanummer. Prenumerationen är löpande på årsbasis. Första månaden är utan kostnad och du har under den perioden möjlighet att säga upp din nystartade prenumeration.

Starta din prenumeration
Redan prenumerant? Logga in

Dela artikeln:

Dagens Medias nyhetsbrev

Välj nyhetsbrev