Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

torsdag06.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Impact värvar från D2D

Publicerad: 18 november 2011, 10:23
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:50

Kvällspressens annonspaket Impact rekryterar från konkurrenten Dawn till Dusk.


Peter Liedholm kom till D2D – Schibsteds och Metros gemensamma annonspaket – från Aftonbladet i april förra året.

Nu går han enligt uppgift vidare till Impact, Expressens och Aftonbladets annonspaket, som pekats ut som en stor konkurrent till just D2D.

Peter Liedholm duckar dock för frågan.

– Inga kommentarer. Jag får passa vidare det här till Magnus Kepinski (försäljningsdirektör på Metro) eller Anders Berglund (försäljningsdirektör på Aftonbladet och vd för Impact), säger han till dagensmedia.se.

När dagensmedia.se når Magnus Kepinski ber han att få återkomma. Dagensmedia.se har sökt Anders Berglund.

Nyligen tog King Street Media över det operativa säljansvaret på Impact.

Martin Schori

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.