Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

Fredag23.10.2020

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Göteborgs-Posten väljer Narrow

Publicerad: 24 Mars 2011, 09:52
Uppdaterad: 6 December 2015, 15:16

Göteborgs-Posten inleder en stor Stockholmsoffensiv tillsammans med reklambyrån Narrow. Syftet är att knyta till sig fler annonsörer.


Ämnen i artikeln:

Göteborgs-Posten

– Narrow skiljer sig från andra byråer vi annars är vana att jobba med. Men i just Stockholm kände vi att vi behövde en lite mindre byrå, som kan marknaden, säger Nicola Magnusson, kommunikatör på Göteborgs-Posten.

Byråns uppdrag är att fram en ny kommunikation för tidningen på Stockholmsmarknaden.

Under april lanseras konceptet "Upptäck och upplev", som går ut på att knyta till sig och skapa bättre relationer till annonsörer, samt medie- och reklambyråer.

– Vi har redan en stark position på marknaden. Alla känner ju till Göteborgs-Posten. Det här handlar egentligen om att tala om för medieköpare i Stockholm hur stora vi är och visa på vår bredd i Göteborg, säger Nicola Magnusson.

– Narrow ska sätta Göteborgs-Posten på kartan i Stockholm.

Men fler detaljer vill Nicola Magnusson inte ge.

– Det är fortfarande lite hemligt.

Ardalan Samimi

Ämnen i artikeln:

Göteborgs-Posten

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.