Dagspress
Gota: ”Vi ser en allt tydligare framgång i vår plusstrategi”
Publicerad: 18 december 2019, 06:30
På Gota ser man mest konverteringsframgång på traditionellt starka lokala ämnen såsom brott, olyckor, gräv eller personliga porträtt, enligt Morgan Andersson, chief operation officer (COO) på Gota Media Borås.
Ett förbättrat analysarbete och duktiga webbredaktörer har gjort Gota mer framgångsrikt på att locka digitala kunder. Det säger COO Morgan Andersson.
LH
Leif Holmkvist
Få hela storyn –
starta din prenumeration.
Just nu 49 kr för 3 månader
Möjlighet att säga upp under de första 3 månaderna.
Efter introduktionsperioden på 3 månader förnyas prenumerationen med 30% rabatt på ord.pris: 4 897 kr/år ex. moms och 12 månaders bindningstid och årlig förnyelse till ordinarie pris 6 995 kr. Säg upp prenumerationen när som helst, så avslutas den efter avtalad bindningstid.