Få hela storyn
Starta din prenumeration

Prenumerera

torsdag06.05.2021

Kontakt

Annonsera

Meny

Starta din prenumeration

Prenumerera

Sök

Dagspress

Fullsatt på Dagens Medias printseminarium

Publicerad: 28 november 2011, 14:41
Uppdaterad: 6 december 2015, 14:49

Kreativ och effektiv printreklam var temat på Dagens Medias välbesökta printseminarium på Waterfront i Stockholm på måndagseftermiddagen. Här är bilderna från när seminariet drog igång vid 13-tiden.


Drygt 300 personer deltog, och konferencier för dagen var Sara Rosengren, associate professor på Handelshögskolan i Stockholm.

Bland talarna märktes Frippe Stenberg, före detta marknadschef Tele2, Best Yet-vinnarna Julia Earthrowl och Poulami Chakraborty från Storbritannien, Staffan Hultén, grundare RAM, Research and Analysis of Media, Morgan Andersson, marknadschef Borås Tidning, samt Michael Johansson, affärskreatör på Relationer & Affärer inom Stampen.

Dagen avslutades med en paneldebatt om hur dagspressen tar sig an utmaningen med nya annonseringsmöjligheter och nya sätt att nå sina målgrupper. Deltagare: Gunilla Herlitz, chefredaktör och vd Dagens Nyheter, Thomas Peterssohn, koncernchef Mittmedia, och Hanna Stjärne, publisher på UNT. 

Dagens Medias partners i evenemanget var Citypaketet, Hela Skåne, 08 Mälardalen, Mediekompaniet och Riksmedia.

Kristin Djerf

kristin.djerf@dagensmedia.se

Dela artikeln:


Dagens Medias nyhetsbrev

Genom att skicka in mina uppgifter godkänner jag Bonnier Business Media AB:s (BBM) allmänna villkor. Jag har även tagit del av BBM:s personuppgiftspolicy.